torsdag 13 augusti 2009

Vad jag är bra

Idag har jag träffat kvinnan med den perfekta kroppen igen. Jag syr en ny tävlingsbaddräkt till henne,den satt som en handske. Jag kanske kan det här ändå.......Jätteroligt blev lite peppad eftersom jag inte vill jobba, men nu tror att jag är på gång igen hurraaaa. Sen sydde jag sammets draperier. Kul med olika saker.Det kom lite jeans uppläggningar idag också.Beställt lite nya tyger . Imorgon ledig dag ska ta hand om Mamma min handla med henne osv. Mina Fredagar är guld värda lite egen tid som Svenne skulle säga (kompis). Vi ska köra Malin in till stan imorrn på eftermiddan,då fortsätter vi till landet.Hon ska klippa sig, hos Mathias tjej Karolina på Sure baby yes. Hon är jätte duktig har gått hos henne i 5 års tid.Kommer nya rapporter imorrn ,men inget om jobbet som sagt jag är leeeedig. Sköt om er .Sov gott



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar