onsdag 17 mars 2010

Onsdag

Har inte bloggat på en vecka , inte mycket och skriva om ,jo jag har sytt dansdräkter,konståkningsdräkt,mm. Denna årstid är underbar solsken men ack så halt min en ergi går till och stå på benen när man e ute.När man e höftopererad så blir man stel som en pinne och detta känns i kroppen. Man är liv rädd för att ramla och då stapplar man fram. Har varit till min underbara sjukgymnast idag,hon tyckte att jag var lite stel i rygg och bäcken så ett nytt möte på Fredag morgon. Då kanske man kan vila lite i helgen sen. Hon är en av mina livlinor. Ja jag har några.Lyckligt lottad....Nä nu ska jag laga mat till min make och det är han inte bortskämd med nu för tiden. Kram på er ...........

1 kommentar:

  1. Tur att det finns människor som utbildar sig till att hjälpa andra! Unna dig lyxen att få hjälp mer än en gång i veckan, ta det som en boostning inför våren.
    Själv känns träningsvärken efter squashen värre idag, fast den gör gott.
    Trevlig pratstund igår, det behövs en stunds peptalk allt som oftast!

    SvaraRadera