torsdag 22 april 2010

MALIN X 3

Blogg torka . Men veckan började m Malin min vän journalist hon e helt underbar. När vi träffas så peppar vi varann .Det känns så roligt. Det ska du veta Malin jag blir så peppad av dig .Såå roligt, det märker min make av där hemma.Malin nr 2 byggar Malin helt underbar människa,ibland undrar jag hur kommer i kontankt med dessa fantastiska människor.Jätte trevligt och träffa dig idag. Malin nr 3 denna vecka e min Malin.Denna underbara varelse e jag mamma till. En halv dag med henne då lever mamma vidare till nästa date med henne el hennes brorMathias. Försöker vara ensam med varje unge . Lyx tid tillsammans då behöver vi inte undra vad vi ska göra. Tar hand om varandra om det e så bara shoppa då gör vi det. Nu ska min Malin gifta sig , jag vill ha en dag el helg med henne.Förslag? Kram Mina älskade vänner

2 kommentarer:

  1. Hej! Malin 3 här. Älskar dig mamma!

    SvaraRadera
  2. Malin 1 här. Känner mig lika peppad av dig och är så himla glad att ha dig där något kvarter bort! Det är väl så här en bra tillvaro byggs; goa kontakter som leder till positiva handlingar.
    Ha det så ses vi snart igen.
    Malin

    SvaraRadera