söndag 4 juli 2010

Nu har vi haft bröllop o konfirmation


Denna underbara helg började i Fredags med ett bröllop mellan Malin & Per. Vi hade fantastiskt väder som många av oss har känt av ,Varmt ,lovar att det blev väldigt varmt i fin kläder och männen i kostym ,puh. Man fällde många tårar vill jag lova under denna dygn. Sååå fina de tu var.Sen ska man inte ens prata om dessa fina tal som hölls.Hela tillställningen blev helt fantastisk ,nu e min lilla prinsessa fru Lundqvist. Hon har fått världens finaste man Per . Dom e gjorda för varann. Jag önskar dig all lycka o framgång i livet Malin. Älskar er .


1 kommentar:

  1. Underbara fina mamma! Du såg till att jag var en prinsessa på min bröllopsdag. Tack för allt slit och all tid du lagt ner på min underbara klänning! Har aldrig känt mig så vacker som när jag bar den. Älskar dig!!

    SvaraRadera