onsdag 18 augusti 2010

Onsdag

Vad jag e lyckligt lottad som har ett jobb som man brinner för och är egen. Jag har träffat så mycket glada människor denna vecka så jag är i ett lyckorus. Dom säger att jag e efterlängtad ... Vaddå jag ????? Man blir så glad. Sjöng hela vägen hem .Jag tror tanten har blivit galen el kan det vara klimater ....iet. Nä det tro jag inte. Vad det än är så är livet härligt just nu. Det är ju alltid men lite extra just nu. Imorgon en ny dag med nya äventyr... Kram på er alla mina vänner.

1 kommentar:

  1. Det är precis så som livet ska vara. Varje dag en ny unik dag som kan bli helt perfekt , det gäller bara att vara lyhörd och öppna ögonen. Om du är du så blir du efterlängtad och värd all uppskattning. Som du bemöter andra blir du också bemött.
    Klart du är populär gumman.
    Kram Malin

    SvaraRadera