söndag 3 januari 2010

Söndag

I dag har livet varit ganska bra men min mamma känner sig inte helt ok.Vi tar det lite lungt. Vi får se, den som har kännt detta vet vad det innebär. >>>>>>>>Ständig ångest.Just nu in finner jag mig på landet, så underbart jag tänder ljusd över allt. Jag älskar detta det eeee jag. Ni som kä
nner mig vet. Känner mig fortfarande lite loj efter allt.Jag blir allt mer sentimental undrar om jag ska se mina barn barn, JAG HOPPAS VERKLIGEN DET:Oj vad Jag ska skämma bort er......
ÄlSKAR ER MINA DET HOPPAS ATT JAG ATT NI VET.... Mamma älskar er

1 kommentar:

  1. Hej Anita,
    Livet är verklgen inte lätt och inte känns det rättvist alla gånger. Hoppas verkligen din mamma kryar på sig och klart du kommer se dina barnbarn :O)
    Många kramar
    Linda

    SvaraRadera