torsdag 31 december 2009

Nyårsaftons morgon


Har ej orkat blogga på några dar. Fick åka hem hastigt från landet i Tisdags min mamma blev sjuk. Så det blev sjukhus . På sjukhuset så fick jag höra att min bästa vän va där med sin mamma också. Vad konstigt livet kan vara, vi va på semester i somras med våra mammor tillsammans, så nu här också. Vi brukar skämta om att vi e syskon , jag tror faktiskt det. Jag fick min mamma hem igår det fick inte min vän . Hon somnade in . Din pappa var och hämtade hem henne, jag tror att min pappa va också där. Jag kommer ihåg i somras när vi reste med dom vad roligt vi hade . Dom hängde med överallt. Så snygg hon va.Tänker tillbaka på resan med ett stort leende så roligt vi hade. Tänk att dom kom ihåg varann , dom har ju ändå inte träffats kanske på 20 år. Men nu vet jag vad tomt det kommer bli för dig och jobbigt ,jag finns här och min mamma delar vi på nu . Vi är ju systrar eller hur? Jag önskar er alla mina älskade vänner ett GOTT NYTT ÅR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar