måndag 2 november 2009

Måndag m vår Mathias

Idag har jag o Mathias varit hos Ingrid världens bästa sjukgymnast. Hon fixar allt,du e guld värd ska du veta Ingrid. Sen fikade vi hos mamma hon blir så glad när barnbarnen kommer ,hon väntade på dig Carolina. Sen åkte vi hem till Mathias o Carolina fikade, Maria dök upp. Jättekul kom ihåg Maria du e min reserv.Du vet vad. Hon e jätte duktig på sy men jag tycker att hon ska designa kläder, ung mycket skapar glädje. Det säger väl allt. Så myyyysig tjej Carolinas syster.Carolina e min frissa hon e världsbäst. Det e så härligt när man ser riktiga naturbegåvningar. Hon fixar tantens hår. Det e så mysigt att vara med dessa ungdomar man känner sig lyckligt lottad för att man har dom.... Älskar er..........Jag ser framemot en Sönddags middag med er,alla. SOV GOTT ps va glada att ni varandra. ( eller alla som har någon att älska)

1 kommentar:

  1. Vad fin du är Anita. Tack ska du ha som alltid finns där hos en! Blir alltid så glad av att se dig, vet att Maria känner så också!! Hoppas vi ses snart igen... Och vilken fin blogg du har!
    Kram C

    SvaraRadera