torsdag 12 november 2009

Torsdag

Har haft fitness tjej på förmiddan,sen till Uppsala tillbaka fitness igen. Åsa din dräkt åkte i väg idag du har den imorrn. Hoppas att du blir nöjd.Helen hörde att du e i grym form av Mirre. Det såg vi ju för några veckor sen, håll dig frisk nu. Jag funderar också om sprutan men kan ej bli sjuk nu, så jag tar senare.Flera kompisar som blivit sjuka upp till 1 vecka det går ej nu.Då får ni tävla nakna mina vänner. Så tanten måste hålla sig på benen. Imorrn ska in o jobba en stund, men först till Ingrid min klippa så hon ska knäcka den gamla ryggen. Sen blir man såå trött. Bara vila . Först ta hand om Mamma handla osv. sen hem o städa.Lite Fredags mys med gubben min jag tror att vi behöver dt båda två.SOV GOTT MINA VÄNNER HÅLL ER FRISKA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar