tisdag 17 november 2009

Min gullplutt fyller år, vem av dom?

Jo min make nästa år blir det 50 ojojoj ja vad ska man tro. Ett år kvar nä fy farao man känner sig inte så gammal. Ioförsig har jag tjatat om att gå i pension hela detta år. Men får höra att jag inte har nån pension och ta ut............ Det blev varken god middag eller nått för min älskling eftersom jag har så mycket jobb. Han fick laga maten som vanligt så nu ligger jag på - sidan. Men hipp hurra gubben min. Vi får ta igen det sen.. Har haft fitness tjejer idag USA tävlande imorrn med. Det ska bli kul .. som vanligt ,Helen är en inspirations källa för många av tävlande . Det hör man.Nä nu ska jag ta hand om gubben min.... SOV GOTT Carina O Svenne jag tror att det blir 50 års skiva på Ullareds camping ....... HIHIII vad tror ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar