onsdag 5 maj 2010

Brud& Tärnor

Idag har jag haft träff med min Malin & hennes tärnor dom e 3 st. Så under bara tjejer som tar detta uppdrag på allra största allvar. Det känns så tryggt för min Malin det ska ni veta, Mia , Therse o Carolina. Ni ser till att hon e lugn . Det känns så bra. Jag vet hur det känns en så stor dag. Och sen har hon klippan i hennes liv ,hennes blivande man Per.Så underbar kille,du kommer att få ett underbart liv Malin .Det e ju alla mammors dröm att barnen mår bra o har det bra. Det vet jag att mina barn har... Jag älskar er.Och min vän Malin ,som sagt jag kommer dokumentera hela sömnads biten och titta tillbaka och se på den .Då får man se hur tokig man var. Jag hoppas verkligen att du kommer förbi mig, så vi kan kolla o bolla ideer. Jag blir så inspirerad varje gång och det behövs verkligen i mellan åt. Hälsa din pappa och träna hårt.Kram alla mina vänner.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar