onsdag 19 maj 2010

Onsdag igen

Just nu rullar livet på som för alla andra. Mycket roligt o tråkigt. Malin min vän va hos mig idag..Vi pratar mycket om livet och runt omkring. Du e GULD värd ska du veta. Jag ser fram emot boken Malin. Du har en sån kapasitet.Jag hoppas att vi hinner ut innan semestern ,just nu känns det så avlägset. Men vi hoppas på det.Lovar komma med lite foton i framtiden..Lite på student klänningen till Carro (min brors dotter). Hon e för go, hon säger inte alla som har en faster som e designer. Men Carro du ska ha det finaste. De vet du.. Sen tar jag hand om min Malin...Kram på er mina vänner..

1 kommentar:

  1. Du är som en liten myra, nålar , syr och provar på docka. Kreativitet är mer dyrbart än någon kan tro. Skapandets kraft är väl underskattat när det kommer till hälsoaspekterna. Den som kan kreera något , med händerna eller med hjärnan mår bra i själen. Mår själen bra mår kroppen bra och då kan du även hjälpa andra.
    Ser fram emot bilderna på bloggen
    Kram Malin

    SvaraRadera