onsdag 30 september 2009

Besiktning av bilen




Den gick galant. En av sy maskinerna gick sönder igår,snacka om handikappad. Lämnade in den i morse och såg ut som en ledsen cockie spaniel, det hade effekt hade sy maskinen på 2 timmar idag o 1000 spänn fattigare. Kvinnlig list kallas det för, usch jag skäms.Har sytt på en koståkningsdräkt . Den ska va dekorerad o färdig imorrn. Fick SMS utav Camilla hon har fått sina dräkter .JAG HÅLLER TUMMARNA.( i helgen det kommer gå bra.) Har varit lite nervös idag pga tsunamin på andra sidan av klotet. Carolina grattis på födelsedan ...........Saknar er.Pratat med min Malin hon är en klok tjej mamma ska inte vara nervös...........tycker hon.Jag vet men....
Nä mina vänner ska slänga på lite extra kristaller på Anettes dräkt. SOV GOTT

1 kommentar:

  1. Hej Anita!
    Jag ska tävla på luciapokalen nu i december i Body Fitness. Jag håller för tillfället på att kolla runt lite i "dräkt-djungeln" Undrar om du skulle kunna maila mig lite bilder på sånt du har gjort och eventuellt lite prisuppgifter? Jag skulle vilja ha en grundmodell som jag kan dekorera själv med stenar, försöker hålla kostnaden nere :) Tacksam för svar!
    Min mail är linda.andren@telia.com
    Varma hälsningar
    Linda

    SvaraRadera