onsdag 2 september 2009

Onsdag

Idag har jobbat som sjutton,ändringar ,mm.Sen kom en gammal kund och hämtade sina kläder som jag hade ändrat.Hon kom med blommor till mig.Aprikosa rosor och vita liljor.Hon sa att hon tänkte på mig när hon såg blommorna. OJOJ vad detta värmde.Jag kanske har gjort nån glad .Igår kom en annan kund med körsbärs tomater som han hade odlat, till mig. Vad glad man blir .Jag hoppas att man kan glädja många med det lilla man kan. Detnkänns så roligt. Imorgon så ska jag jobba halv dag,sen ska jag vara med min Malin. Ser framemot det. Ha det så gott allihopa. SOV GOTT

1 kommentar:

  1. tack för idag mamma. Snart tar vi vår shoppingdag tycker jag. Kanske nästa torsdag när vi ändå ska iväg på annat? eller skulle du jobba då? annars nästa helg är jag ledig. PUSS malin

    SvaraRadera