onsdag 9 september 2009

Varmt Varmt eller

Har jobbat som attan i dag igen .Har plåtat lite fitnessdräkter som jag har dekorerat idag men får ej ut dom. Försöker imorrn igen. Det har varit stekhett idag. Classe har varit och uppvaktat en gammal granne idag. Jag stannade hemma för att jobba Grattis Janne på 60 års dagen.Fick veta att min gamla barndomsväns föräldarar är jätte sjuka . kommer ihåg hur det va för 8 år sen när min pappa dog... Fy vad jobbigt.Imorgon ska det jobbas igen sen blir det sjukgymnastik. Vi gamlingar måste ha det annars orkar vi ej. Det ska bli så skönt. Hon knäcker min rygg och jag blir som 20 igen hahaha. Tror ni på det?. Sen skulle man behöva komma igång igen med lite lightare mat igen. Man kan ju alltid drömma. Sen ska jag träffa vår prinsessa ,Malin Ser framemot morgon dan.SOV GOTT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar