torsdag 10 september 2009

Härliga Torsdag

Jobbat lite idag.En fitness kund hämtade sina dräkter och blev såååååååååå glad. Då kanske jag kan detta ändå. Dessa underbara människor som man träffar. Jag har väldens bästa jobb. Sen blev det lite ben knäckning. Ingrid är så bra.Hon tar hand om hela familjen när det behövs. Jag sprang därifrån ,trodde ni det. Nä ni som vet så, haltar jag för jämnan. Men jag går i alla fall. Va med Malin på eftermiddan hon fick akupunktion igen,därav bilden . Hon är så duktig, från att svimma på tanken av en nål , till få i sig nålar varje vecka.Du är så bra..............................
Min lilla Prinsessa.
Storhandlat och är slut nu. Imorrn kommer det en fitness kund från Göteborg. Så man måste vara pigg imorrn.SOV GOTT MINA VÄNNER

1 kommentar:

  1. O i morn ska jag oxå förska hinna förbi och säga hej!:)

    SvaraRadera